«Simplement calen més espais per poder escoltar-nos i per poder expressar el que ens agrada i el que no sense que hi hagin mal entesos, males cares o «safareig» pels passadissos. Una Formació totalment recomanable i necessària pels professionals del Sector Social i Sanitari on les relacions humanes són la clau de tot. Gràcies per fer-ho fàcil i dinàmic!»

